Інформатика


Урок №63 Використання офісних веб-програм та інтернет-середовищ для публікації результатів своєї роботи.
1. Закінчити оформлення зібраного матеріалу та отриманих результаті дослідження обраного додатку у вигляді презентації. Презентацію прислати вчителю у вайбер для корекції поданого дослідження. Обов'язково зробити у презентації висновок стосовно ключового та тематичних питань проекту про досліджуваний додаток.
Проект. Google-додатки
Предметно-змістовна область: інформатика, інтернет-технології Веб 2.0.
Тип проекту: дослідницький.
Мета: дослідити можливості Google-додатків.
Ключове питання: які Google-додатки можуть стати в пригоді учню?
Тематичні питання
•• Які Google-додатки допомагають колективному опрацюванню інформації?
•• Які Google-додатки дають змогу користувачеві розважитись?

Форма подання результатів: презентація; відеоматеріали.

Урок №62 Виконання колективного проекту.
1. Продовжити роботу над оформленням зібраного матеріалу та отриманих досліджень обраного додатку у вигляді презентації. Презентацію прислати вчителю у вайбер для корекції поданого дослідження. Обов'язково зробити у презентації висновок стосовно ключового та тематичних питань проекту.
Проект. Google-додатки
Предметно-змістовна область: інформатика, інтернет-технології Веб 2.0.
Тип проекту: дослідницький.
Мета: дослідити можливості Google-додатків.
Ключове питання: які Google-додатки можуть стати в пригоді учню?
Тематичні питання
•• Які Google-додатки допомагають колективному опрацюванню інформації?
•• Які Google-додатки дають змогу користувачеві розважитись?

Форма подання результатів: презентація; відеоматеріали.
2. Повторити параграфи від 32 до 41, підготуватися до перевірочної дистанційної контрольної роботи (тестування).

Урок №61 Виконання колективного проекту.
1. Продовжити збирати матеріал про обраний додаток та дослідити його. Зібраний матеріал та отримані дослідження оформити у вигляді презентації. Презентацію прислати вчителю у вайбер для корекції поданого дослідження. Обов'язково зробити у презентації висновок стосовно ключового та тематичних питань проекту.
Проект. Google-додатки
Предметно-змістовна область: інформатика, інтернет-технології Веб 2.0.
Тип проекту: дослідницький.
Мета: дослідити можливості Google-додатків.
Ключове питання: які Google-додатки можуть стати в пригоді учню?
Тематичні питання
•• Які Google-додатки допомагають колективному опрацюванню інформації?
•• Які Google-додатки дають змогу користувачеві розважитись?


Форма подання результатів: презентація; відеоматеріали.
2. Повторити параграфи від 32 до 41, підготуватися до перевірочної дистанційної контрольної роботи (тестування).

Урок №60 Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту. Виконання колективного проекту.
1. Опрацювати матеріал поданий у презентації.

2. Дібрати матеріал про обраний на попередньому уроці додаток та дослідити дію обраного додатку. Зібраний матеріал та отримані дослідження оформити у вигляді презентації. Презентацію прислати вчителю у вайбер для корекції поданого дослідження.
3. Повторити параграфи від 32 до 41, підготуватися до перевірочної дистанційної контрольної роботи (тестування).

Урок №59 Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності.
1. Опрацювати теоретичний матеріал параграфу 41 підручника на сторінках 231-233 та за допомогою презентації.

2. Ознайомитися з проектом №3 "Google-додатки" на сторінці 234 підручника.
3. Обрати Google-додаток для дослідження та записати себе навпроти обраного додатку у таблиці за посиланням Вибір додатку відповідно до свого класу навчання.
4. Пройти тест 41 розділу 10 на платформі Інтерактивне навчання за посиланням Тест 41.

Урок №58 Розв'язування компетентнісних задач.
1. Виконати компетентнісну задачу до теми "Комп'ютерна графіка".
Створіть GIF-анімацію із 3-4 кадрів. Для створення можна використати сервіс Google Фото, онлайн редактор IMGonline.com.ua за посиланням https://www.imgonline.com.ua/gif-animation.php  чи скористатися іншою програмою. GIF-анімацію прислати вчителю на вайбер або іншим зручним способом, вказавши програму, в якій зроблено GIF-анімацію.

Урок №57 Розв'язування компетентнісних задач.
1. Виконати компетентнісну задачу до теми "Комп'ютерні публікації".
Розробіть інформаційний бюлетень на тему "Моя улюблена справа" чи "Моя подорож", оформивши його 2–3 фотографіями, малюнками, виконаними власноруч, і текстовим наповненням про вашу улюблену справу чи одну із здійснених вами екскурсій. Для оформлення результату можна використати програму для створення публікацій чи створити інтерактивний плакат онлайн. Публікацію чи посилання на інтерактивний плакат прислати вчителю на вайбер або іншим зручним способом.

Урок №56 Розв'язування компетентнісних задач.
1. Виконати компетентнісну задачу до теми "Основи інформаційної безпеки".
Розробіть тест із 5 питань на тему, пов’язану з інформаційною безпекою. Питання та/або відповіді повинні містити малюнки (малюнки можуть бути зроблені власноруч). Користуючись додатком Google Форми, реалізуйте тест і проведіть онлайн-опитування однокласників.
Посилання на тест прислати вчителю на вайбер (чи іншим зручним способом).

Урок №55 Розв'язування компетентнісних задач.
1. Виконати компетентнісну задачу до теми "Комп'ютерні презентації".
Створіть інтерактивну презентацію психологічного або навчального тесту. Слайди презентації повинні містити питання з відповідями — гіперпосиланнями на інші слайди, об’єднані певним алгоритмом. Залежно від відповідей користувач повинен отримувати той чи інший результат, передбачений тестом.
Створену презентацію прислати вчителю на вайбер (чи іншим зручним способом).
До прикладу презентація може бути такою:

Урок №54 Розв'язування компетентнісних задач.
1. Виконати компетентнісну задачу до теми "Мережеві технології".
 Створіть презентацію з описом роботи гео-сервісу Google Earth. "Помандруйте" світом за допомогою  Google Earth перейшовши за посиланням Google Планета Земля або завантаживши мобільний додаток "Google Планета Земля" на свій пристрій. Відвідайте одне з великих міст (наприклад Київ чи Лондон), переміщуючись його автошляхами та кімнатами тривимірних моделей його будівель. Зробіть на слайдах презентації фото- або відеозвіт своєї мандрівки. Створену презентацію прислати вчителю на вайбер.

Урок №53 Розв'язування компетентнісних задач.

1. Виконати компетентнісну задачу до теми "Інформаційні технології в суспільстві".
 Створіть документ із по
силаннями, коротким описом та скріншотами освітніх сайтів та/або навчально-розвивальних комп’ютерних програм, тренажерів, ігор тощо (таких посилань не менше п'яти). Створений документ прислати вчителю на вайбер.



Урок №52 Розв'язування компетентнісних задач.

1. Опрацювати теоретичний матеріал за допомогою презентації. 




2. Пройти тест 40 розділу 10 на платформі "Інтерактивне навчання" за посиланням Тест 40



Урок №51 Опрацювання дмовимірних масивів даних. ПР №13. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування. 

1. Опрацювати теоретичний матеріал за допомогою презентації. 





2. Виконати вправу 39 за поданим з відео зразком.
3. Пройти тест 39 розділу 9 на платформі "Інтерактивне навчання" за посиланням Тест 39
 

4. Виконати практичну роботу за поданим у відео зразком.


5. Файл з виконаною роботою відправити  електронною почтою, у вайбер чи інший зручний спосіб. 

Урок №50 Дмовимірний масив даних.
1. Опрацювати теоретичний матеріал за допомогою презентації. 



2. Виконати вправу 38 за поданим з відео зразком.
3. Пройти тест 38 розділу 9 на платформі "Інтерактивне навчання" за посиланням Тест 38

Урок №49 Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів.
1. Опрацювати теоретичний матеріал за допомогою презентації. 
. Виконати вправу 37 за поданим з відео зразком.
3. Пройти тест 37 розділу 9 на платформі "Інтерактивне навчання" за посиланням Тест 37

Урок №48 Практична робота №12 "Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами у навчальному середовищі програмування"


1. Ознайомитися з виконанням практичної роботи №12 

2. Використавши заготовку проекту до практичної роботи (завантажити за посиланням), виконати практичну роботу за поданим у відео зразком.


3. Файл з виконаною роботою відправити  електронною почтою, у вайбер чи інший зручний спосіб. 

Урок №47 Алгоритми впорядкуванн елементів масиву.

1. Опрацювати теоретичний матеріал за допомогою презентації.  


2. Виконати вправу 36 за поданим з відео зразком.

3. Пройти тест 36 розділу 9 на платформі "Інтерактивне навчання" за посиланням Тест 36


Урок №1 Інформація. Інформаційні процеси.

Інформація. Інформаційні процеси

Урок №2 Інформаційні системи та інформаційні технології

Перевірка вивченого

Інформаційні системи

Опрацювання теоретичного матеріалу

Урок №3 Освітні інформаційні ресурси і системи

Практична робота №1

Урок №4  Класифікація комп’ютерних мереж. Канали зв’язку, їх види. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Мережеві пристрої. Адресація в мережах.

 

Самостійна робота за підручником.


Урок №5  Призначення й структура Інтернету. Адресація в мережах. Передавання даних в мережі Інтернет. Адресація в Інтернеті. Поняття IP-адреси, доменного імені та URL-адреси. Адміністрування доменних імен Інтернету. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Способи під’єднання до Інтернету, функції провайдера.

Перевірка домашнього завдання. Пройти тестування.



Урок №6 Сучасні сервіси інтернету.


Які можливості інтернету

Інтернет

Переваги чи недоліки

Браузери і пошукові системи

Розгадай ребус


Урок №9  Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Засоби векторного графічного редактора. Алгоритм побудови зображення з графічних примітивів. Створення малюнків з кривих і ламаних. Інструктаж з БЖД.


Перевірка домашнього завдання

Теоретична частина

Урок №19 Практична робота 5. Розробка презентацій з елементами анімації, відеокліпами, звуковими ефектами та мовним супроводом.


Програмне забезпечення

Вправа 1

Вправа 2

Вправа 3

Вправа 4

Вправа 5

Інтерфейс користувача

Об'єкти файлової системи

Практична робота № 2

Урок №37 Комп’ютерна модель та її переваги. Види комп’ютерних моделей.

Урок №38 Основні етапи комп'ютерного моделювання.



Урок №43 Одновимірний масив даних.




Поняття масиву

Урок №44 Елемент керування Багаторядкове текстове поле. 



Урок №45 Алгоритми опрацювання табличних величин.



Урок №46 Відображення даних у табличній формі.



Урок №47 Алгоритми впорядкуванн елементів масиву.

1. Опрацювати теоретичний матеріал за допомогою презентації.  


2. Виконати вправу 36 за поданим з відео зразком.

3. Пройти тест 36 розділу 9 на платформі "Інтерактивне навчання" за посиланням Тест 36

Урок №48 Практична робота №12 "Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами у навчальному середовищі програмування"

1. Ознайомитися з виконанням практичної роботи №12 

2. Використавши заготовку проекту до практичної роботи (завантажити за посиланням), виконати практичну роботу за поданим у відео зразком.
3. Файл з виконаною роботою відправити  електронною почтою, у вайбер чи інший зручний спосіб.


Урок №49 Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів.
1. Опрацювати теоретичний матеріал за допомогою презентації. 
. Виконати вправу 37 за поданим з відео зразком.
3. Пройти тест 37 розділу 9 на платформі "Інтерактивне навчання" за посиланням Тест 37

Урок №50 Дмовимірний масив даних.
1. Опрацювати теоретичний матеріал за допомогою презентації. 

2. Виконати вправу 38 за поданим з відео зразком.
3. Пройти тест 38 розділу 9 на платформі "Інтерактивне навчання" за посиланням Тест 38

Урок №51 Опрацювання дмовимірних масивів даних.
1. Опрацювати теоретичний матеріал за допомогою презентації. 


2. Виконати вправу 39 за поданим з відео зразком.
3. Пройти тест 39 розділу 9 на платформі "Інтерактивне навчання" за посиланням Тест 39


Урок №52 Розв'язування компетентнісних задач.
1. Опрацювати теоретичний матеріал за допомогою презентації. 

2. Пройти тест 40 розділу 10 на платформі "Інтерактивне навчання" за посиланням Тест 40

Урок №53 Розв'язування компетентнісних задач.
1. Виконати компетентнісну задачу до теми "Інформаційні технології в суспільстві".
 Створіть документ із по
силаннями, коротким описом та скріншотами освітніх сайтів та/або навчально-розвивальних комп’ютерних програм, тренажерів, ігор тощо (таких посилань не менше п'яти). Створений документ прислати вчителю на вайбер.

Урок №54 Розв'язування компетентнісних задач.
1. Виконати компетентнісну задачу до теми "Мережеві технології".
 Створіть презентацію з описом роботи гео-сервісу Google Earth. "Помандруйте" світом за допомогою  
Google Earth. Відвідайте одне з великих міст (наприклад Київ чи Лондон), переміщуючись його автошляхами та кімнатами тривимірних моделей його будівель. Зробіть на слайдах презентації фото- або відеозвіт своєї мандрівки. Створену презентацію прислати вчителю на вайбер.





Комментариев нет:

Отправить комментарий